Strona główna1 » Zwrot
Dodatkowe opcje przeglądania
* Poniższe nazwy oraz zdjęcia produktów są zastrzeżonymi znakami towarowymi producenta. Użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych i porównawczych oraz dla nakreślenia linii zapachowej naszych perfum.

Zwrot


Reklamacje, z tytułu niezgodności Towarów z Umową Sprzedaży można składać pisemnie bezpośrednio na adres Usługodawcy lub pocztą e-mail biura obsługi klienta: zamowienia@morico.pl


 


W przypadku stwierdzenia przez Konsumenta niezgodności Towaru z Umową sprzedaży Konsument powinien odesłać Usługodawcy reklamowany Towar wraz z opisem niezgodności.





Konsument jest zobowiązany do zawiadomienia Usługodawcy o stwierdzonej niezgodności Towaru z Umową sprzedaży w terminie do 7 dni od dnia stwierdzenia takiej niezgodności. Usługodawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.




Formularz odstąpienia od umowy - (pobierz)


 


Przejdź do strony głównej
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych na wskazany przeze mnie adres e-mail